Spring naar bijdragen

memor32

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb een tijd geleden een memor32 aangeschaft voor me ps2.

dacht is wel makkelijk die spelletjes van het internet afhalen.

de spelletjes downlouden en op dvd zetten is geen probleem alleen de software al op memor32 zetten is een probleem ik heb van alles geprobeerd om de memor32 software op me kaart te zetten.

heb alle stappen uitgevoerd wat ze er over zeggen maar krijg steeds de foutmelding dat de memory card not found please check drivers and usb kabel.

kan iemand mijn vertellen in het nederlands hoe ik memento op de memor32 kaart kan zetten.

hoop dat iemand mijn kan helpen ben al anderhalve week aan het klootzakken hiermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

Vooropgesteld ga ik ervan uit dat je de kaart van te voren wel hebt geformateerd.

deze handleiding is in het Engels, maar goed te volgen: http://www.mementoteam.com/Guides/Eng/te2.html#chap1

tevens kun je hier nog terecht voor meer info: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27014.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

ja de kaart heb ik van tevoren geformateerd en

heb daarna alles stapvoets gewijs gedaan wat er op afterdawn.com staat.

savegame manager 1.3 gedouwnloud en memento.

het patchen vn een iso bestand gaat wel maar als ik dan de memor32 in me pc stop en op update druk geeft hij steeds de foutnaam aan: could not find memory card. please check drivers and usb cable

ps  moet ik soms wat met savegame manager 1.3 doen op het moment van updaten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

• Bijdragen:  4

1 )Doe de Memor32 card in de ps2, ALTIJD IN SLOT 1!! , doe de ps2 aan , gaan naar browser , kies X (bevestigen), niet geformatteerd. wilt u formatteren ?ja!druk O , 3 x in en zet de ps2 uit ,haal de Memor32 eruit .

2) Sluit de Memor32 aan de pc via een usb kabeltje (groot naar klein het kabeltje).

PC zeg nu nieuwe hardware gevonden(Usb Serial Converter) en laat pc zelf zoeken(automatisch) , krijg je melding van dat de software niet voldoet aan Windows logo toch verder gaan .Na een tijdje heeft ie de nieuwe hardware gevonden, nu zeg ie nog een keer hardware (Usb Seral Port)gevonden net als hier voor ,gewoon  door gaan. :P  en klik op voltooien. Nu is de nieuwe hardware (Memor32) gevonden en geïnstalleerd!

3)Ga naar : http://www.mementoteam.com/  en download onder aan de pagina de MEMENTOFW  ,sla hem op en pak hem uit , op de folder en dubbel klik nu  op MementoFW.EXE  , sluit de Memor32 aan de P.C en klik op update , [....programming......]  (1 min.),

KLIK  op OK  ,  DAN  exit!! Nu heb je een Memor32 met memento FIRMWARE.

Je Memor32 moet wel in SLOT 1 !!!!!!

4)Elke GAME/BACKUP/HOMEBREW/ISO moet eerst gepached worden met de

MEMENTODISCPATCHER voor dat je hem brand, open de MEMENTODISCPATCHER ,

Klik op PATCH ISO IMAGE  , selecteer je ISO  , klaar en branden maar.

TIP!

Het is zo dat DVD-  beter dan DVD+ werkt.

Dus gebruik DVD – en brand niet te snel!!

Toch doen nu nog niet alle games het, wil je dat wel, installeer dan ESR9b met de mementosavegamamanager op de memor32 en patch de games met ESRpatcher (java, zie link)

http://psx-scene.com/forums/freevast/58441-esr-public-beta.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

heb me kaart nog een keer gecheckt en is gewoon geformateerd.

de eerste keer dat ik de kaart op de pc aansloot gaf deze idd aan nieuw hardware gevonden.

alleen als ik de kaart er nu insteekt gebeurt er niks. je hoort alleen dat deuntje dat er wat word aangesloten op je pc maar er verschijnt voor de rest niks meer over hardware gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

• Bijdragen:  34
  • Leeftijd:  33

Als je de kabel in een andere USB poort doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

nee heeft geen zin heb 6 verschillende poorten en de computer reageert wel (doormiddel van een toon) op de usb poorten als ik ze aansluit maar krijg geen vermelding op me bureaublad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

• Bijdragen:  8

Als je kijkt bij deze computer, staat hij dan wel aangegeven als 'station'?

Ik kreeg dat bekende geluidje ook, terwijl hij goed geformatteerd en geinstalleerd was. Ik heb dat geluid gewoon genegeerd en heb de save-manager van Memento gewoon kunnen gebruiken om de benodigde elf bestanden er op te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8

nee bij deze computer word het niet aangegeven als een station.

en krijg ik de savemanger software niet op het kaartje vanwege die foutmelding dat memento de kaart niet kan vinden.

heeft niemand hier eerder last van gehad.

(heb het ook al op een andere pc geprobeert dus daar kan het niet aan liggen).

en doe het gewoon met windows xp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

• Bijdragen:  8

Zoals ik het lees is het een verbindingsprobleem.

Als de pc de kaart niet kan vinden zit het probleem volgens mij in de kabel of in de drivers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8

wat bedoel je dan precies dat het probleem in de drivers zit.

ik weet dat ik iets fout doe alleen weet ik niet wat.

nadat je savemanager met winrar heb uit gepakt hoef ik daar toch niks meer aan te doen.

Post Merge: januari 12, 2009, 10:08:13 pm

ik heb het probleem gevonden.

ik had de windows drivers niet geinstaleerd.

nu werkt memento wel.

mensen allemaal bedankt voor jullie hulp. :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...