k00tj3 Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Hallo, ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc te kopen. Ik heb er al 1 gezien bij BCC. Ik wil gewoon wat games spele op medium, hoeft niet op high. DUs mijn vraag is. Is dit een goeie pc: Intel® Core™2 Duo Processor E7200 Windows Vista® Home Premium 32-bits Intel® G33 express chipset 3 GB ram geheugen 500 GB HD 512 MB NVIDIA® GeForce™ 9500 GS met PureVideo® HD technologie Alvast bedankt. Mvg. Ko Smits Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Tom Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Voor jouw doeleinden is hij vast geschikt, maar het ligt er totaal aan wat hij kost. Ik ben laatst nog bij de BCC geweest en man, man, man, wat rekenen die gasten absurde prijzen voor pc's. Als de pc van hierboven duurder is dan 500 euro, dan heb je een slechte koop. Over het algemeen zijn er niet zo heel veel goede desktopaanbiedingen bij een winkel, of je moet echt alles afgaan en met kennis een goede keuze kunnen maken. Daarom raad ik altijd een zelfgebouwd systeem aan. Dat is bijna altijd veel goedkoper en sluit beter aan op je wensen dan een pre-build pc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
k00tj3 Geplaatst Januari 11, 2009 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 11, 2009 OK, deze komt ook van de bcc , de compaq. Ik vind hem wel geschikt voor mijn doeleinden en zeker veel beter dan waar ik nu op draai met me celeron m 1,6ghz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie