PCer Geplaatst Januari 9, 2009 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Delen Geplaatst Januari 9, 2009 ik heb een panasonic dvd recorder (DIVX ondersteund). Maar elke keer als ik een gebrande DVD+RW wil afspelen formatteerd de dvd recorder, waarna ik opnieuw de DVD+RW opnieuw via mijn computer brand. Maar dan protesteert de computeert dat de dvd moet geformatteerd en zo blijf je in een cirkel ronddraaien. Het is mij opgevallen dat de DVD recorder de DVD+RW formatteerd naar een DVD_video_recordable. Dus is mij vraag is het mogelijk om de DVD+RW te branden naar dat type??????? iets met booktype ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
kaasbroodje Geplaatst Januari 9, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 9, 2009 Het kan idd aan je booktype liggen als je zegt welk programma je gebruikt kan ik voor je kijken hoe je dat kan veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
PCer Geplaatst Januari 9, 2009 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/07 Status: Offline Actief: November 5, 2013 Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2009 Het kan idd aan je booktype liggen als je zegt welk programma je gebruikt kan ik voor je kijken hoe je dat kan veranderen imgburn alcohol 120% ConvertXtoDVD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie