klaasauke Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 70 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2009 hallo ik heb digitenne van kpn aangezien dat mijn tv beeldscherm klein is wou ik graag digitenne op mijn beeldscherm van mijn pc hebben kan iemand mij uitleggen hoe iik dat kan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 70
ak 47 Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/08 Status: Offline Actief: Augustus 28, 2018 Delen Geplaatst Januari 10, 2009 licht eraan wat voor een beeldscherm je hebt en welke aansluitingen daarop zitten ben bang dat dit niet gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Tom Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Het kan wel degelijk met een speciale tv kaart, maar ik weet er het fijne niet van. Het enige dat ik weet is dat het zeker mogelijk is en er bij KPN ook speciale beeldschermen geleverd worden met de optie op digitenne. Kijk maar eens naar de Samsung T220 met digitaal pakket bij KPN.com, is zo te bestellen. Alleen neem ik aan dat je al een pc monitor hebt. In dat geval moet je dus met zo'n speciale tv kaart gaan werken, maar daarvoor verwijs ik je door naar een ander forum, bijvoorbeeld hardware.info. Daar zijn een aantal gasten die er meer over weten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
klaasauke Geplaatst Januari 11, 2009 Bijdragen: 70 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 11, 2009 oke bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 70
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie