sjako Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst Januari 7, 2009 Hallo. Heb net Convertx2dvd geïnstaleerd. toen ik de licentiecode in wilde voeren kreeg ik een schermpje Bovenaan stond ; Vul hieronder uw licentiecode in. Daaronder stond het balkje waar de code ingevuld moest worden,met daarnaast een knop "plakken" Daaronder stond : " ADVIES; Kopieer de code in het klembord en plak het dan hier" Ik heb de code ingevuld in het balkje,maar als ik op de knop "plakken"klik,geeft hij aan dat het klembord leeg is. Nou is het probleem,dat ik met de beste wil van de wereld niet weet hoe ik dat moet kopieren naar een of ander klembord,en dan daar in die regel moet plakken. Ik heb alles afgezocht,maar niks geen klembord te vinden. Mischien erg dom,maar is er dan onder jullie een slim iemand die mij op weg kan helpen? Zou er erg blij mee zijn. Sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
filkill Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 275 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 7, 2009 Als je de code kopiert dan staat hij op je klembord. Kun je even zeggen welke versie je hebt van convertxto2dvd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 275
Michiel Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 7, 2009 waar heb je de licentiecode nu staan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
sjako Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Het is convertxtodvd3 ( de nieuwste dus) Als ik hem aanklik,komt er een scherm met de keuze " uitproberen of ingeven code". Bij uitproberen komt er dat watermerk in,dus klik ik op "code ingeven". Dan komt er een scherm met een balkje waar de code in moet en naast het balkje zit een knop "plakken". Er staat boven dat balkje ; "geef uw licentiecode hiet in". Ik vul de code in,maar onder het balkje met de ingevulde code staat ; " ADVIES. copieeer de code naar het klembord en plak het dan hier ". Ik klik met rechts op "alles selecteren" ( code wordt blauw ) Ik klik met rechts op " copieren " ( er gebeurt dan niets ) Ik klik met links op de knop "plakken" ( naast de balk met de ingevulde code) Op een knippering na,gebeurt er verder niets,en de code is niet ingevoerd of geaccepteerd. Nu is het zo,dat ik een rij van wel 15 verschillende codes heb,maar als ik niet weet,of ik het goed doe met het copieren naar klembord en het plakken,dan is het een legpuzzel waar ik niet uit kom. Het gaat er dus om hoe ik de ingevulde code op het klembord copieer en het dan in de balk plak. Ik weet het,heel erg dom,maar het zij zo. Sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
Schaapje Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 -centreer de code helemaal (dat ie blauw/grijs wordt) -klik er met rechtermuisknop op en selecteer dan; kopieren -ga naar die balk waar je die code in moet voeren -klik er met de rechtermuisknop op die balk, en selecteer; plakken ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het zo werkt suc6 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
Michiel Geplaatst Januari 9, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 9, 2009 Normaal gesproken, indien je een legale versie aanschaft, krijg je de licentiecode via de mail. Vandaar het advies om de code te kopiëren en plakken (zodat er geen typefouten oid kunnen ontstaan). Je kunt echter wel gewoon de code overtypen. Anders zou je idd met je linkermuisknop ingedrukt de code moeten arceren (dus slepen) en vervolgens na het arceren mbv je rechtermuisknop moeten kopiëren en plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie