sega Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2009 Ik heb via een torrent site het spel motogp 08 gedownload. Nu heb ik hem uitgepakt en er blijft nu een isofile over. Dit heb ik met imgburn via een handleiding van deze site gebrand. maar als ik het spel nu wil opstarten geeft ie het volgende aan: "Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backuip (1000) wie weet wat ik moet doen om dat spel draaiende te krijgen?? alvast bedankt. groetjes jet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Heisenberg Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 7, 2009 Je moet spel wel eerst installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
kaasbroodje Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 7, 2009 na het installeren de crack plaatsen http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
sega Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Bedankt voor je reactie dat werkte tot op zekere hoogte :-\ Het spel start nu op en zodra ik op start spel klik krijg ik een zwart scherm met de mededeling dat launcher.exe niet meer werkt. en het spel moet afsluiten. enig idee wat ik hier aan kan doen??? groetjes jet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Heisenberg Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Kan je PC het spel aan? Kijk even op www.srtest.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Cédric. Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Bedankt voor je reactie dat werkte tot op zekere hoogte :-\ Het spel start nu op en zodra ik op start spel klik krijg ik een zwart scherm met de mededeling dat launcher.exe niet meer werkt. en het spel moet afsluiten. enig idee wat ik hier aan kan doen??? groetjes jet Het kan misschien aan de crack liggen... Probeer anders eerst nog is een crack. Als het dan nog niet werkt probeer dan via daemontools met een virtuele schijf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie