TereZz Geplaatst Januari 6, 2009 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 6, 2009 Hoi:) Als ik naar de site van hitnews.eu ga en dan op aanmelden druk wordt ik doorgestuurt naar Xennews. Ik heb hier een mailtje voor gestuurd naar hitnews.eu, die zegt omdat ik Compuserve als ISP heb ik doorgestuurd wordt omdat compuserve zijn verbindingen via het buitenland omleid (klopt helemaal, iptrace naar iemand die UPC heeft en in dezelfde stad woont gaat helemaal via de US en dan echt heel veel "hops" daar). Maar nu is de vraag, als ik nou bijv. op school hitnews zou bestellen, zou het dan wel werken bij mij, of ben ik toch verplicht een ander payserver(behalve eweka) te bestellen?? Ik wil graag mijn connecties delen met andere mensen, en ik ken geen andere payservers waar je je account mag sharen. Ik wil een abbo van minimaal 40 mbits(liefst 60;)) Alvast heel erg bedankt, TereZz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
Fredpascal Geplaatst Januari 6, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 6, 2009 Waarom geen Eweka? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
TereZz Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 7, 2009 omdat die niet werkt met Compuserve(AOL), omdat ze geen peering met elkaar hebben, en eweka zit niet aaneen transit ofzoiets :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie