Drob Geplaatst Januari 5, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Januari 5, 2009 Ik heb zins zaterdag mijn pc herinstalleerde en nu heb ik IE7 er op staan als ik deze opstart pakt hij hem wel maar zo dra ik heb afsluit IE7 en dat weer opstart na een tijd dan kan hij de pagina niet weer geven bij alle site die ik intyp wie kan mij met dit probleem helpen O0 :Systeem Config: prossecor - Intel Duo Core 2 geheugen - 2GB Geheugen HDD - 320 GB videokaart - Nvidia 7300 GT OS - Windows XP Media Center Internet - Draadloos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Jeroen Geplaatst Januari 5, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Januari 5, 2009 Probeer het eens met firefox, firefox is een betere webbrowser dan IE7. Als dat niet lukt heb je een probleem met je internetverbinding. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Drob Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2009 ik hou nog steeds het zelfde probleem internet is traag en een groot deel van de website die ik altijd bekijk doen het niet het laden duurt lang en deze fout kom er te staan. ;D :-\ en dit krijg ik bij Firefox en ook bij deze doe hij het niet meer [table][tr][td] Netwerktime-out De server op extratorrent.com doet er te lang over om te antwoorden. De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord. * Wellicht ondervindt de server een hoge vraag of een tijdelijke stroomonderbreking? Probeer het later opnieuw. * Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer. * Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren. * Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie. [/table] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Jeroen Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 probeer eens een speedtest, en kun je ons dan vertellen hoe snel je internet is... http://www.speedtest.net/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Drob Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Bij het downloaden 2634 Kbp/s Bij het Uploaden 440 Kbp/s Dit zijn de snelheden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
TVR Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Probeer Opera eens. Zéér goede browser maar je moet er wel aan wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Jeroen Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Ik denk niet dat het aan de webbrowsers liggen, en met je internetsnelheid is ook niks aan de hand :-\ ik weet het niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Fredpascal Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Zit je nog achter een proxy, en je hebt draadloos internet dus heb je voldoende ontvangst? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Drob Geplaatst Januari 9, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2009 nee ik gebruik geen proxy voor mijn internet ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie