jelkotje Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2009 Hallo mensen, terug van weg geweest, Hier komt mijn probleem, Ik had eerst msn messenger 7.5 op de pc staan. toen zag ik een nieuwe versie van msn, msn beta de nieuwste dus ik die installeren maar die dee het niet! vervolgens ik msn 7.5 weer opstarten maar die dee het ook niet meer! ik msn 7.5 verwijderd en ook alles van msn beta, dus ik vervolgens msn 7.5 opnieuw downloaden maar hij kon hem niet installeren omdat hij aangaf dat er een nieuwere msn op de pc reeds was geinstalleerd. dit echter klopt dus niet omdat ik alles verwijderd had van msn beta! iemand die mij hiermee kan helpen want ik vind het echt kut om op de alleroudste msn te zitten en heel veel niet meer te kunnen doen.! en oohjah, ik weet niet of dit de goede plek is voor deze topic maar kon geen andere goede plek vinden. Graag SNEl reacties! Bij voorbaat dank. Jelkotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
marcelvn Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 4, 2009 je moet hem wel verwijderd hebben via configuratie scherm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
jelkotje Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2009 Jaa, daar staat ook niks meer bij van msn, daarom vind ik het ook zo raar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
eddd3 Geplaatst Januari 5, 2009 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 5, 2009 mischien staat de msn map nog in je program files en moet je die ff verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
jelkotje Geplaatst Januari 5, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 5, 2009 Ik heb nu dus in program files ook alles verwijderd van msn, maar tog zegt ie nog steeds er is reeds een nieuwere versie van msn gedownload verwijder dees eerst . Ik snap het echt niet en kom er ook niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Heisenberg Geplaatst Januari 5, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 5, 2009 Dit probleem heb ik echter ook. In mijn topic heeft DukeN geantwoord: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26793.0 probeer die dingen eens, misschien helpt het bij jouw wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie