ruben373 Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 28 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2009 Hallo, Ik heb een nokia 3500 classic. Graag zou ik enkele filmpjes op mijn gsm zetten. (Ik heb een usb-kabel + sd-kaartje van 2gb) De filmpjes zijn .avi bestanden. Op de site van nokia zag ik het volgende: -Mediaspeler met ondersteuning voor MP3, MP4, AAC, AAC+, eAAC+, H.263, H.264 -Video streaming (3GPP) Ik heb een programma afgehaald om .avi om te zetten naar andere formaten. Ik heb al een aantal formaten geprobeerd (oa mp4), overzetten naar mijn gsm lukt. Maar ik kan dat filmpje niet afspelen omdat hij dat bestand niet herkend. Kan mss iemand mij helpen? Mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 28
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie