Gast armin Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 haloo ik heb een probleem ik heb al een paar spellen met bittorrent gedownload die deden et allemaal goed mare nu kom ik bij het echte probleem ik was prince of persia the two thrones aan het downloaden en had mijn pc 3 dagen aanlatenstaan hij was op 94% maar toen ineens ging de computer vanzelf opnieuw opstarten en dacht ik van onee nu ben ik mijn download kwijt nu is het de vraag hoe kan ik als ik bittorrent open ervoor zorgen dat hij weer verdergaat waar hij is gebleven??? ik heb al geprobeerd als ik bittorrent open om dan de downloadfolder (folder waar alles van popthetwothrones heb opgeslagen) aan te klikken en dan op ok te klikken maar dan maakt hij in de folder van pop een nieuwe folder aan plz help mij arminvw@hotmail.com plz arminvw@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 je moet gewoon dezelfde torrent downloaden en het dan ook op dezelfde plek neerzetten als je weer veder gaat, als het goed is gaat hij dan gewoon verder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie