jack8ball Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2009 Hallo, Ik ben nieuw hier. Allereerst de beste wensen voor iedereen hier. Mijn naam is koos en ik ben 33 en zoek spellen voor mijn dochters. Ik heb een ds met r4 kaartje en heb in het verleden al eens via een andere site gedownload maar die is uit de lucht. Nu heb ik bij dit forum gelezen dat het hier ook kan. Ik heb dit geprobeerd en het downloaden op romulation is gelukt. Het spel uitgepakt en ik heb nu een nds bestand. Na kopieren op micro sd krijg ik een foutmelding op de ds en wel de volgende: load rom errcode = -7. Ik heb als eerst walle gedownload (3 versies) en bij alle dezelfde foutmelding. Wat kan dit zijn????? Alvast bedankt voor de hulp :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Vico Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 3, 2009 Formatteer je kaartje eens. (rechtermuisknop en dan Formatteren op je kaart) En zet de nieuwste Firmware erop. Dan gaat ie best weer O0 O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie