Spring naar bijdragen

counterstrike source

Gast inne

Aanbevolen reactie

Ik heb counterstrike source en als ik dan op een server klik dan zegt hij dat ik niet de juiste versie heb of iets en dan kan ik er niet in. kan iemand mij helpen.

als ik autoupdater gebruik staat er dat er geen updates zijn. kan iemand mij helpen. weet iemand waar het aan lig??? greetz teunske

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee dat kan niet. Koop het spel. Sluit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

teunske schreef:

kan iemand mij de cd key van source geven voor steam??

dit is gewoon onmogelijk, je koopt het spel er zit een serial bij en die kan je maar 1X gerbuiken. Je serial word dan verbonden aan je steamaccount en word deactief gemaakt zodat hij geen tweede keer gebruikt kan worden. Je zult het spel dus moeten kopen of motten downloaden op warez ( zit 1 nadeel aan het laatste je kan alleen op cracked servers)

Groetjes, Melvin(V!per

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...