Spring naar bijdragen

xbox 360 games downloaden via nieuwsgroepen gaat niet goed

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik had een vraagje waar 1 van jullie misschien een antwoord op weet. Ik download al geruime tijd films en pc games via nieuwsgroepen dat ging allemaal goed ook met quickpar en het herstellen van de beschadigde bestanden. Nu heb ik sinds een paar weken een xbox 360 die ook omgebouwd is. Ik download nu xbox 360 games via nieuwsgroepen en het downloaden gaat opzich wel goed. Nu is het volgende het probleem: Ik heb nu zo'n 12 games gedownload die heb ik elke keer moeten repareren met quickpar omdat er een hele hoop beschadigde files tussen zaten, dat duurde soms erg lang maar kreeg wel steeds dat het bestand hersteld was en dat er geen repair meer nodig was. Daarna ging ik het bestand uit pakken met winrar en elke keer kreeg ik een foutmelding dat het bestand beschadigd was en niet kon worden uitgepakt. Doe ik nu iets fout of kan ik daar gewoon niks aan doen ?

Ik download via gratis nieuwsgroepen via nova.planet, maar de bestanden zijn max 3 a 4 dagen oud dus dat mag opzich geen probleem zijn naar mijn idee. Of is het toch verstandiger om bijvoorbeeld via eweka te gaan downloaden ?

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

er staan veel spellen niet compleet op nieuwsgroepen  :'( (Xbox 360 spellen zeer berucht)  :'( :'(

het is handiger om met een ander dowload programma te werken. (bijv. eweka)

Succes  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Daar was ik inderdaad al bang voor dat de spellen vaak incompleet zijn, met films en muziek heb ik veel minder problemen, ook als ik ze moet repareren met quickpar lukt dat met muziek en films veel beter dan met de spellen. Vanaf maandag ga ik de payserver eweka proberen en hopen dat het dan beter gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

het is handiger om met een ander dowload programma te werken. (bijv. eweka)

Eweka is geen download programma maar een payserver ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Daar was ik inderdaad al bang voor dat de spellen vaak incompleet zijn, met films en muziek heb ik veel minder problemen, ook als ik ze moet repareren met quickpar lukt dat met muziek en films veel beter dan met de spellen. Vanaf maandag ga ik de payserver eweka proberen en hopen dat het dan beter gaat.

We zoeken nog een 4de persoon voor een payserver bij eweka. voor info moet je bij robin zijn  ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

sorry ik bedoelde payserver  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...