Tinuske Geplaatst Januari 1, 2009 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/08 Status: Offline Actief: Augustus 22, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 1, 2009 Goedenavond, Ik heb Karate Kid 2 gedownload,, maar nu blijkt dat het beeld misvormt is, ik heb via Gspot gekeken welke codecs ik allemaal nodig zou moeten hebben, en die heb ik via internet gedownload en geinstalleerd en toen heb ik de film nogmaals gekeken, en toen bleef het beeld precies het zelfde, maar wat nu mijn vraag was of jullie misschien weten of er een soort van programmatje is omdat te verhelpen of dat ik gewoon opnieuw de film moet downloaden? alvast bedankt m.v.g Tinuske Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
Michiel Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 2, 2009 er zijn diverse programma's die het beeld enigszins zouden kunnen herstellen. echter kost het erg veel tijd om deze programma's te leren kennen en er is geen 100% zekerheid dat daarna het probleem verholpen is. je weet zeker dat de codecs die je hebt gedownload allemaal juist zijn geïnstalleerd? hoe is het beeld vervormd (strepen of veel ruis bv)? welk programma gebruik je om de film af te spelen? VLC player beschikt standaard al over de meeste codecs: http://www.duken.nl/content/view/29/24/ er zij echter net zoveel slechte kwaliteitsfilms. mijn optie zou zijn: ga op zoek naar een andere versie van je film. dit voorkomt een hoop verspilde tijd (en frustratie). mocht je toch belangstelling hebben dan horen we het wel van je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
kaasbroodje Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 2, 2009 je kan ook altijd nog klite codec pack er op zetten als dat ook niet helpt kan je beter een andere versie zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Tinuske Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/08 Status: Offline Actief: Augustus 22, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2009 K/lite Codec heb ik er al op,, en ik speel de films af in VLC Player en Media player Classic & DivX Player,, ik heb de codecs goed geinstalleerd heb alles gedaan wat ze vroegen,, alleen nu kwam ik er achter dat ik nog 1codec moet installeren,, maar ik verwacht er niet veel van,, weet niet of dat aan AVI Splitter kan liggen die heb ik namelijk nog niet geinstalleeerd ,, het zouw opzich tog een goede kwaliteit moeten zijn,, want de film had n hoop seeds en peers dus dan zal het wel goed zijn neem ik aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
Heisenberg Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 2, 2009 Kun je de link geven van het bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tinuske Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/08 Status: Offline Actief: Augustus 22, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2009 nee sorry, weet niet meer waar ik hem vandaan had Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
Heisenberg Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 3, 2009 Ok, heb je dit bij alle films of alleen bij deze? Als je het alleen bij deze hebt, is die waarschijnlijk fake en moet je een ander bestand downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tinuske Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/08 Status: Offline Actief: Augustus 22, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Januari 3, 2009 heb ik alleen bij deze,, bij alle andere films is het beeld wel goed,, snap er niks van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
Michiel Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 3, 2009 dan zal het waarschijnlijk aan de film liggen, sorry.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie