Gast Marniboy Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 Hallo, het is mischien een beetje na-apen van de topic\'\'Wat wil jij later worden\'\' Mara dat maak nie uit. Die titel zegt het eigenlijk al: Welk lied vond jij het best tot nu toe en denk je ook zo te houden??? schrijf het liefst er ook bij waarom jij dat vind... Greetz marniboy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 eigenlijk heel veel liedjes vind ik leuk maar Eminem - When im gone is toch voor mij een van de besten, gewoon omdat ie lekker klinkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 Ik ben meer een soort \'\'meelopertje\'\' Liedjes in de top 10 enzo vind k soms wel vet :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 bij mij hetzelfde, altijd radio aan. ik vind robbie williams wel mooie liedjes, maar niet specifiek 1 liedje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 20, 2006 Delen Geplaatst Januari 20, 2006 OK kan ook eminem- whem im gone is toch wel een fovo van mij maar als je om het album vroeg dan: youp van ;t hek oudejaars converance 2005! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie