Gast Marniboy Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 Hallo, Ik heb een vraag over fifa 2006: Ik heb het spel gebrand en het ging zo.... Ik start het spel op voor de Installatie ik voer de code in om verder te kunnen en bij 45 % komt er: Dan vraagt ie dan het bstandje hupeldepup.pd6 Toen ik de cd verkende stond dat bestand er gewoon en was precies het zelfde qua soort met bestand soort enz. Ik snap er niks van?! :S kan iemand mij helpen ? Gegroet: Marniboy pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 misschien is dat bestandje beschadigd op sommige sites kan je deze bestandjes wel vinden, gwn ff googlen en dan kan je het vervangen. Zo is het eens bij mlij gelukt succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 misschien kan je het bestandje reparenen met Quickpar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 24, 2006 Delen Geplaatst Januari 24, 2006 Ik weet niet zeker of ie zo beshadigd is! want hij geeft alleen een fout aan die ie \'m niet kan kopieeren... ik heb een half uur ge-goolge maar niks gevdn.. Ik zla nog ff prbrn met het nog onbekende prgje Quickpar Blijven Hopen Helpt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie