nielsjansen94 Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 30, 2008 ik heb een tijd geleden vista gedownload en geïnstalleerd.(met timestopper) werkte goed dacht ik. maar nu geeft hij aan dat ik moet activeren. weet nu niet meer wat ik moet doen. ik kan nog wel in vista, maar een helehoop is weg. plz help mij. wat moet ik doen. niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Michiel Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 30, 2008 ik weet het niet zeker, maar het lijkt erop dat de timer niet gestopt is. ik denk dat je opnieuw moet installeren en dan even goed moet kijken of je het programma wat de timer moet stoppen goed geïnstalleerd is. indien het programma niet goed werkt dan op zoek gaan naar een ander bestandje. wacht nog wel even de overige reacties af, misschien heeft iemand anders een beter idee. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
nielsjansen94 Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 30, 2008 oke dan wacht ik nog even :-\ :-\ :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Assyrian Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 31, 2008 Je kan de tijd verlengen(proefperiode) naar een jaar, als je dat hebt gedaan dan heb je nog een jaar om een goede timestopper te vinden (of crack) je verlengt het zo: Ga naar Start > Alle programma's > Bureau-accessoires. Klik met je rechtermuisknop op 'Opdrachtprompt' en kies voor 'Als administrator uitvoeren'. Als er een venster komt waarbij je een wachtwoord in moet typen, doe je dat. Typ nu het volgende commando: slmgr -rearm Er wordt gemeld dat je je PC opnieuw moet opstarten; doe dit en de 30 dagen proeftijd is weer reset. Je kan dit maar 3 keer doen, dan zit je aan de 120 dagen. 120 dagen is nog geen jaar, dus gaan we ervoor zorgen dat dit wel een jaar wordt... Ga naar Start > Uitvoeren > regedit en blader naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\SL Aan de rechterkant zie je SkipRearm staan. Verander de waarde daarvan naar 1. Na deze aanpassing kan je het commando nog 8 keer gebruiken. Dat komt op een totale som uit van... 120 dagen voor de register aanpassing + 240 na de register aanpassing = 1 jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
nielsjansen94 Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 7, 2009 ten eerste allemaal een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen. :friends: nu verden met het forum. : Oke bedankt. maar weet iemand een goede crack. anders zoek ik zelf wel even verder. niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie