joycebogaarts Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 30, 2008 :redface:Ik ben pas sinds een paar dagen aan het orienteren dus vindt mij niet stom.. :'( ik heb high school musicul 3 gedownload en gebrand maar hij is engels hoe krijg ik deze ned.??? en bij het afspelen komt een watermerk vso in beeld (was probeer versie) moet ik betalen ? pfffffffff zie het even niet meer zitten ,had er zoveel zin in om het uittevogelen maar ben nu effe vastgelopen wie kan mij helpen zodat ik het ook werkelijk snap ??? bedankt vast O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 30, 2008 Poll verwijderd, alleen eentje maken als het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Robin Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 30, 2008 Highschool muscial is pas net uit en je zult dus nog geen goede kwaliteit films vinden. Of er NL ondertitels zijn weet ik nog niet. Het brandmerk van VSO is omdat je een trial versie hebt. Deze kan je "kraken" door een code in te voeren. Welke versie van ConvertXtoDVD heb je? /edit: zoals JFK al zei alleen poll's aanmaken als je naar meningen vraagt, en graag invervolg even duidelijk in je titel vermelden wat het probleem is. Dus Niet HELP HULP GEVRAAGD maar ConvertXtoDVD Probleem oid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Heisenberg Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 30, 2008 ik heb high school musicul 3 gedownload en gebrand maar hij is engels hoe krijg ik deze ned.??? Als je de taal wilt veranderen dan kan dat niet, je moet dan een Nederlandse versie downloaden maar die is er nog niet, of bedoel je dat je er Nederlandse ondertiteling onder wilt zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Michiel Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 30, 2008 ik heb ook even rondgekeken en je kunt nog geen Nederlandse versie vinden (nog te vroeg). ook Nederlandse ondertiteling is er nog niet. nog even geduld dus. het is altijd zo dat wanneer je begint met downloaden het vooral de nieuwste films problemen opleveren. of de kwaliteit laat te wensen over (cam) of de ondertiteling/ taal is nog niet aanwezig. om teleurstelling te voorkomen kun je beter beginnen met een film die wel in goede kwaliteit en met ondertiteling wordt aangeboden. ondanks dat je nu vastloopt niet opgeven hoor. je kunt ook het programma divx2dvdv gebruiken (geen watermerk): http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,22/Itemid,69/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie