Spring naar bijdragen

kersvers lid


franseman

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12/30/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  68

Hoi allemaal. Net voor het afsluiten van 2008 ben ik lid geworden van deze site. Heb sinds een week mijn eerste echt nieuwe pc -laptop- en wilde eindelijk eens muziek gaan downloaden die ik door emigratie in nederland achter moest laten. Kreeg van een vriend de tip om naar piratebay te gaan. Ben op google wezen kijken of er soms een site was met uitleg en voila!

De download verloopt voorspoedig hoewel wat traag. Maar de resultaten zijn tot nu toe uiterst bevredigend. Ik probeerde eerst van alles op limerwire maar kreeg virussen, foutmeldiingen, downloads die geen f*ck deden dus mijn vriend adviseerde mij die bende van de pc af te gooien. Ben nu echt heel tevreden met hoe het gaat. En de beheerders van DukeN.nl verdienen alle lof en een lintje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2932
  • Prestatiepunten:  24978
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wat leuk om te horen bedankt!

Als je ooit met vragen zit kan je ze altijd stellen.

Het is inderdaad zo dat limewire spookt met gekke bestanden ( virussen )

Piratebay is een zeer prettige torrent site waar je vanalles kunt vinden! Veel plezier  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...