Spring naar bijdragen

onbekend einde archief

Gast galbakje

Aanbevolen reactie

Ik heb met newsleecher een programma gedownload dat bestaat uit 28 rar. bestanden alle bestanden zijn 48.828kb groot op bestand 4 en 11 na deze zijn 48.595 kb. Vervolgens heb ik de bestanden met quickpar nagelopen en zegt dat het 100 % is. Als ze ik dan wil uitpakken met winrar krijg ik de foutmelding voor bestand 4 en 11

Onbekend einde archief.

Ik heb dit al een aantal keren gehad maar kan er weinig informatie over vinden.

Ligt het mischien aan mijn instellingen?

Alvast bedankt

Joegi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee dat ligt niet aan je instellingen. Bestand 4 en 11 zijn helaas niet goed binnen gekomen. Deze zou je opnieuw kunnen downloaden (indien mogelijk) en anders kan je ze inderdaad met quickpar repareren. Het rare is alleen dat quickpar aangeeft dat ze goed zijn. Knip anders eens de 4 en 11 bestanden en plak ze op een andere locatie. Als het goed is meld quickpar dan dat er 2 bestanden missen en dat hij ze gaat aanmaken. succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

ik heb de twee bestanden weg gedaan en gerepareed met Quick par.

Hij geeft weer aan dat het 100% gelukt is. Vervolgens bij het uitpakken weer de zelfde foutmelding.

Het is net of dat quick par niet ziet dat deze twee bestanden kleiner zijn als alle anderen.

Maar in iedergeval toch bedankt,

Joegi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...