Gast joegi Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 Ik heb met newsleecher een programma gedownload dat bestaat uit 28 rar. bestanden alle bestanden zijn 48.828kb groot op bestand 4 en 11 na deze zijn 48.595 kb. Vervolgens heb ik de bestanden met quickpar nagelopen en zegt dat het 100 % is. Als ze ik dan wil uitpakken met winrar krijg ik de foutmelding voor bestand 4 en 11 Onbekend einde archief. Ik heb dit al een aantal keren gehad maar kan er weinig informatie over vinden. Ligt het mischien aan mijn instellingen? Alvast bedankt Joegi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 18, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 18, 2006 Nee dat ligt niet aan je instellingen. Bestand 4 en 11 zijn helaas niet goed binnen gekomen. Deze zou je opnieuw kunnen downloaden (indien mogelijk) en anders kan je ze inderdaad met quickpar repareren. Het rare is alleen dat quickpar aangeeft dat ze goed zijn. Knip anders eens de 4 en 11 bestanden en plak ze op een andere locatie. Als het goed is meld quickpar dan dat er 2 bestanden missen en dat hij ze gaat aanmaken. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast joegi Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 ik heb de twee bestanden weg gedaan en gerepareed met Quick par. Hij geeft weer aan dat het 100% gelukt is. Vervolgens bij het uitpakken weer de zelfde foutmelding. Het is net of dat quick par niet ziet dat deze twee bestanden kleiner zijn als alle anderen. Maar in iedergeval toch bedankt, Joegi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie