Effesnel Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/08 Status: Offline Actief: Februari 16, 2013 Delen Geplaatst December 28, 2008 Hallo ik heb een vraag. Ik heb een keer bij iemand gezien dat hij z'n digitale fotocamera gebruikte als webcam. Is er misschien iemand hier die weet hoe dit moet? Ik heb een Samsung D75 digitale camera. Alvast bedankt! -Martijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
ak 47 Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/08 Status: Offline Actief: Augustus 28, 2018 Delen Geplaatst December 30, 2008 Dit kan idd gewoon Kweet niet precies hoe je ut doet maar ik dacht aansluiten en op film-modus zetten en dan kun je hem gebruiken als Cam Probeer gewoon wat lukt het vanzalf wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Michiel Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 30, 2008 geeft de handleiding geen info? gaat het om de VP-D75 of de SC-D75? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Fredpascal Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 31, 2008 Zit meestal bijgeleverd en staat een sectie in de handleiding van je Digitale Camera, had zelf misschien nog wat software gevonden die dat kan. http://www.softpedia.com/get/Internet/WebCam/WebCamDV.shtml Let op! Het is een trail versie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie