Flameboy Geplaatst Januari 17, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2006 Ik heb bij www.nlondertitels.com een ondertiteling gedownload voor harry potter deel 4 het is een .srt bestand. Ik volg deze handleiding http://www.duken.nl/content/view/70/50/ En bij stap 4 gaat het goed tot ik mijn ondertiteling moet laden. ik heb dan al op textsub 2.23 gedrukt maar dan staat mijn ondertiteling er niet bij. want: Ik kan alleen een .idx .sub of .ifo laden. maar niet zoals bij stap 4 staat: een .srt bestand... Dus is mijn vraag kan ik die .srt ondertiteling omzetten naar een idx .sub of .ifo ?? dat zou ik heel graag willen... ( en dan graag in jip en janneke taal ) Ik hooop dat jjullie me kunnen helpen. Heel erg bedankt alvast matti Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 18, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25056 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 9 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 18, 2006 hernoem je harry potter films eens na: harrypotter4 en hernoem het srt bestand ook naar harrypotter4 .Waarschijnlijk kan je bij stap 4 ook kiezen voor \"alle bestanden\" en kan je hem wel openen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Flameboy Geplaatst Januari 18, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 18, 2006 nee ik kan niet als ik de ondertiteling moet laden ALL FILES kiezen alleen die 3 bestanden... en ik heb de film en de ondertiteling een andere naam gegeven en hij staat er nog steeds niet bij dusss.... ik denk dat ik tog egt dat ik die .srt moet omzetten... :ohmy: maar hoe??... dat weet je tog wel?... ik bedoel jij bent duken! :laugh: tog bedankt voor de moeite trouwus:silly: Matti Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie