bix Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2008 Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 28, 2008 Delen Geplaatst December 28, 2008 Heb je als bestands systeem nfts? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bix Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 28, 2008 hoe kan ik dat zien? Bix Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Heisenberg Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 28, 2008 Ga naar "deze computer" en selecteer met je rechtermuisknop de partitie waar je alle downloads opslaat (bijv. C:) en selecteer eigenschappen, kijk dan bij bestandssysteem. Als je het toevallig FAT32 is dan is hier de handleiding voor het converteren naar NTFS: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie