YMessi Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2008 Ik wil 4 afleveringen achter elkaar laten afspelen, dus als de 1e aflevering klaar is volgt de 2e aflevering daarna de 3e etcetera.... Hoe moet je dat doen? Het zijn .avi bestanden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Jeroen Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 27, 2008 bij convertxtodvd: rechtermuisknop "titleset"---->Merge more files to this titleset------>dan je andere afleveringen toevoegen en op "ok" klikken. Maar waarom wil je ze achter elkaar laten afspelen, een menuutje met de verschillende afleveringen is toch veel fijner? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
YMessi Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 27, 2008 Ik ga er iets moois van maken, nee geintje ik wil ze alle 4 gelijk zien zodat ik niet de heletijd moet klikken *lui*. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie