Jon Geplaatst December 26, 2008 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Juni 12, 2013 Delen Geplaatst December 26, 2008 Hallo mensen, zoals sommigen misschien in het: heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen topic hebben gezien, heb ik een nieuwe laptop. Maar na het succesvol afgooien van vista en installeren van xp komt het volgende probleem naar voren: Geen netwerk, Geen Internet. Ik heb het kabeltje erin gedaan die ook in deze computer zit. Maar er gebeurt gewoon niets. alsof je met een naald in een ballon prikt waar hij gewoon door heen gaat. Ik heb even goed gekeken, er zijn geen lampjes die gaan branden (zoals bij me pc) en in me: Netwerk connections is alles leeg, echt leeg. Nu dacht ik meteen aan me drivers upgraden, dus ik heb everest erop gezet (via een USB stikkie) en gekeken naar wat voor netwerk kaart ik heb. En nu word het klote, onder het kopje ''windows network'' is het grijs/leeg. En onder 't kopje PCI / PnP Network staan 2 items: 1. Ethernet Controller [NoDB] PCI 2. Network Controller [NoDB] PCI en geen merk of iets dergelijks. Betekend dat NoDB: No Database? en zegt dat dan dat ik echt me drivers moet upgraden? Wie weet wat ik nu moet doen? ik heb vanaf 12 uur vanmiddag van ALLES geprobeerd. maar ik ben nu ECHT ten einde raad, gefrusteert eerder. :biggun: Extra informatie: Het is een Samsung R710 Het draad werkt zelf prima, want ik zit er nu ook vrolijk mee op te internetten (op me desktop). en verder heb ik nog 1 ding te zeggen: HELP! :sos: Groeten, Jon EDIT: ik heb net even op een site gekeken daar staat dit bij network: Networking Type: Bluetooth • Integrated 10/100/1000 Network Card • Integrated Wireless LAN Data Link Protocol: Bluetooth • Ethernet • Fast Ethernet • Gigabit Ethernet • IEEE 802.11a • IEEE 802.11b • IEEE 802.11g • IEEE 802.11n misschien dat jullie er iets wijzer van worden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Tom Geplaatst December 26, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 26, 2008 Dit is mij al een aantal keer gebeurd. Voor zover ik weet moet je in de router zijn en daarna de pc pas aanpassen, maar het is echt een specifiek XP probleem. Ik kan je echter niet verder helpen, ben gewoon vergeten hoe je het precies moet fixen. De hardware is in ieder geval goed, dat weet ik zeker. Topic even verplaatst naar Internet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Jon Geplaatst December 26, 2008 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Juni 12, 2013 Auteur Delen Geplaatst December 26, 2008 hmm, dat klinkt weer lekker :s Wie weet het wel..? Heb net geprobeert BIOS te upgraden, hahaha geweldig, die grapjassen zorgen ervoor dat je dat alleen nog maar kan doen als je op internet zit,, hij word steeds leuker.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Assyrian Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2008 Dat met ethernet controller staat er soms als de driver nog niet is geïnstalleerd omdat die het gewoon niet goed herkend. Het irritante is dat driver updaters het dan ook niet kunnen vinden, volgens mij is er wel een simpele fix voor ik zal voor jou zoeken . PS:Heb je hem niet toevallig ergens op cd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Jon Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Juni 12, 2013 Auteur Delen Geplaatst December 27, 2008 het probleem is gefixt, Nee ik had hem niet op cd. Maar heb gewoon ff op zon hardware site gekeken van welk bedrijf de driver was, die gedownload en geinstalleerd.. hij doet 't O0. Maar toch bedankt iedereen. :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie