Spring naar bijdragen

downloaden

Gast bonistel

Aanbevolen reactie

Gast fenerli68

hoi, ik kijk op packetnews voor films, maar ik krijg bijna niks binnen. kan het zijn dat eeen van mijn poorten dicht zit. ik kan wel sommige kleine films dowloaden. Maar echte grote films krijg ik niet. Soms moet ik wachten maar dan kan ik wel uren blijven wachten, zonder dat er wat gebeurt. kan iemand mij helpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 maanden later...
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • 2 maanden later...

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik blijf maar aan het klungelen, ik heb nu een site ontdekt waar je legaal kan downloaden, kost maar weinig en er staan mega veel films op. www.musicmania.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • 3 maanden later...

Hallo!!

Ben hartstikke blond en helemaal vers op dukeN...

ik kan muziek binnenhalen via Ircspy. Dat vind ik al helemaal prima van mezelf, maar ik krijg het op een of andere manier niet voor elkaar n film te downloaden.

Hij maakt verbinding, hij wil sturen. Ik krijg t schermpje dat iemand iets naar me probeert te sturen. Ik accepteer, dan zegt ie, accepting file. En dan : connection failed

HELP ME AUB!!

Carola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast BoboRickyNL

Ja, ok... Maar heb je ook al geprobeert om dezelfde film van een andere bot af te halen?? Want als je de muziek gewoon krijgt zou ik geen reden kunnen bedenken waarom je geen films kunt krijgen, want dat werkt op de zelfde manier.

Hoor het van je,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ja een andere optie zou een ander downloadproggie zoals limewire te downloaden ---> heel gebruiksvriendelijk voor muziek te downloaden , gemakkelijk en snel. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast BoboRickyNL

Kenny schreef:

Ja een andere optie zou een ander downloadproggie zoals limewire te downloaden ---> heel gebruiksvriendelijk voor muziek te downloaden , gemakkelijk en snel. ;)

Volgens mij kon zij dat wel die muziek downloaden, maar ze kon alleen geen films binnen krijgen,

sebasjuh2 schreef:

Het is altijd in het rood :)Tenzij je de kleuren aangepast hebt.

Dit is niet waar Sebas, het ligt eraan wat voor bot je gebruikt, zie de handleiding mIRC heb daar ook een screenshot ingezet met een andere kleur, en ik heb toen niet de kleuren veranderd, dus mensen moeten gewoon goed opletten wanneer ze de /ctcp code gebruiken en daarna op enter drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...