sugarsweetlady7 Geplaatst December 25, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 25, 2008 Goede morgen en ik hoop dat jullie een leuke kerst hebben . ik heb van manlief een blu ray speler brander gekregen in de pc voor kerst . mooi kado toch okay hier de vraag gaat het downloaden van een blu ray movie net zo al een gewone dvd of heb ik daar iets anders voor nodig 2 werkt het branden precies hetzelfde als de normale dvd branden of moet ik hier een speciaal brandproggie voor hebben na het downloaden krijg ik namelijk hele rare bestandjes . gaarne jullie reaktie ik werk met vista en de speler is geinstalleerd en werkt prima groetjes sugarsweet7 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
kaasbroodje Geplaatst December 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 25, 2008 Het downloaden gaat het zelfde. Wat voor bestanden heb je ??? als je het niet weet zou je dan een screenshot hier kunnen posten ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie