Polleey Geplaatst December 24, 2008 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/15/08 Status: Offline Actief: November 10, 2012 Delen Geplaatst December 24, 2008 Heey, Ik heb namelijk het volgende probleempje tenminste als je het een probleempje mag noemen Ik heb laatst een film gedownload en gebruik net het programma Power DVD omdat ik daar goeie verhalen over hoorde en VLC Mediaplayer wel zat was. De film die ik heb gedownload is een retail dus de ondertiteling zit in de film zelf maar hoe krijg ik nu de ondertiteling tevoorschijn...? want ik kan nergens een optie vinden voor ondertiteling. Normaal brand ik ze maar m'n dvd's raken ook een keer op dus vandaar dacht ik kan m wel op PC zien maar zonder ondertiteling is er ook niet veel aan . Alvast Bedankt, Polleey, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
mr_smokalot Geplaatst December 25, 2008 Bijdragen: 55 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 25, 2008 tijdens afspelen met je rechtermuisknop eens op het scherm klikken ? Waarom gebruik je divx speler niet ? vindt dat veel gemakkelijker en is bovendien gratis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 55
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie