amber4gold Geplaatst December 24, 2008 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/08 Status: Offline Actief: Februari 21, 2013 Delen Geplaatst December 24, 2008 Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie