Spring naar bijdragen

Film 2x branden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  121
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een film geconverteerd met convertXtoDVD. Dan komt er een mapje bij mij documenten. Om hem nog een keer te branden, alleen hoe brand je hem dan nog een keer met zoveel files?

In de handleiding kwam ik niet verder daar stond: "Na ongeveer één uur is VSO klaar met het converteren. Hij heeft het opgeslagen in een automatisch opgeslagen map in mijn documenten, voor als 't later nog een keer wil branden. Hij geeft nu onderstaande melding, stop een DVD van 4.7 Gigabyte in je DVD brander, en druk op branden. Letop, er staat een vinkje in het vakje "verwijder map na succesvol branden". Het kan zijn, dat je hem later nog een keer wil branden, dan moet je het vinkje hier natuurlijk weghalen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 121
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  989
  • Actief:  Nooit

Met nero kiezen voor video-dvd en dan alle bestanden erheen slepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Bijdragen:  121
  • Actief:  

dan zegt hij dat hij die bestanden niet ondersteund? ik heb nero 9

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 121

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...