Belastingdienst Geplaatst December 23, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 23, 2008 Beste Duken en de rest! Ik heb snel hulp nodig :'( ik zit met een probleem ik heb Windows Vista Black Edition gedownload maar als ik hem wil repareren met Quickpar zegt hij: Geen Reparatie's nodig! maar dan wil ik die iso gebruiken die in die Winrar bestand zit (NZB NEWSGROEPEN) maar dan zegt ie Bestand is beschadigt ik heb ook al winace geprobeert en poweriso en alcohol 120% maar nog steeds geen resultaat Robert //modbreak: Volgende keer een waarschuwing vanwege de titel en smiley/leestekenbom. Let erop. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Assyrian Geplaatst December 24, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2008 Heb je het helemaal gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Belastingdienst Geplaatst December 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 24, 2008 Ja ik heb hem 100% gedownload Echt ALLES gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie