Spring naar bijdragen

PSP Call of duty3

mannetje123

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  50
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Kan iemand me een link van een NZB File van Call of duty 3 geven?

Ik kon t zelf niet vinden.

Ik download met nieuwsgroepen.

Ik heb heel dankbaar aan degene die t vind :D

Bedankt alvast :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 50
  • 3 weken later...
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  20

NZB?

Ik weet wat dat is maar je moet eens zoeken op www.pspiso.com, daar zijn genoeg spellen te vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

nzb: http://www.binsearch.info/?server=&b=psy-codrtv&g=alt.binaries.sony.psp&p=Yenc%40power-post.org+%28Yenc-PP-A%26A%29&max=250

regel 1 t/m 40

Downloaden uit nieuwsgroepen gaat tegenwoordig veel makkelijker dan vroeger dankzij NZB-bestanden. Een NZB-bestand bevat infeite alle informatie die je nieuwsreader (downloadprogramma) nodig heeft om te kunnen downloaden. Hij weet dan wat hij precies moet downloaden, en waar dit te vinden is op Usenet (in de nieuwsgroepen). Vroeger moest je altijd eerst 'headers ophalen', wat uren kon duren. Dat hoeft tegenwoordig niet meer, maar kan nog steeds indien gewenst. Onze handleidingen bevatten daarom ook altijd een hoofdstukje daarover als de nieuwsreader het ondersteunt. Alle moderne nieuwsreaders kunnen NZB-bestanden importeren!

Wat is een NZB-bestand precies?

Om te snappen hoe een NZB-bestand in elkaar zit, zal ik eerst wat achtergrondinformatie geven. Elk bestand in binaries nieuwsgroepen wordt opgesplitst in een heleboel delen. Deze delen heten 'articles' en worden na het downloaden door je nieuwsreader weer samengevoegd tot het originele bestand. Je merkt hier eigenlijk niks van. Elk article heeft een uniek nummer, namelijk het 'Message ID'. Als je dit nummer hebt, is het dus al mogelijk om het article van de nieuwsserver te downloaden.

Een NZB-bestand is een verzameling van die Message ID's samengevoegd in een tekstbestand (met de extensie .nzb). Als je zo'n NZB-bestand hebt, kan je die meteen importeren in je favoriete newsreader en meteen gaan downloaden!

(bron: http://www.binaries4all.nl/nzb/)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...