Spring naar bijdragen

DS One card

Gast zineb

Aanbevolen reactie

Hai allemaal  ;)

Zou iemnad me kunnen helpen met het volgende !!ik heb een ds one card voor mijn dochter maar me zoontje heeft het sd kaartje kappot gemaakt en nu heeft ze geen spellen meer ...ik heb ondertussen via jullie site geleerd hoe dat moet ...en ik heb een nieuwe sd kaartje gekocht voor haar en heb via de site van Sidder.nl eem software gedownlood en weer op de kaart gezet ..en spellen erop gezet ..nu doe ik alles goed en zie de spellen op de kaart staan als ik hem in ds doe ..maar als ik ze open dan blijt die op wordt geladen  loading... plaese wait staat er ..en zo blijf die de hele tijd ...wat moet ik nu doen of wat heb ik fout gedaan !!!

help me aub hiermee want ik kom er echt niet uit alleen

mvg zineb :peace:

Post Merge: december 24, 2008, 06:22:07 pm

Hai allemaal  ;)

Zou iemnad me kunnen helpen met het volgende !!ik heb een ds one card voor mijn dochter maar me zoontje heeft het sd kaartje kappot gemaakt en nu heeft ze geen spellen meer ...ik heb ondertussen via jullie site geleerd hoe dat moet ...en ik heb een nieuwe sd kaartje gekocht voor haar en heb via de site van Sidder.nl eem software gedownlood en weer op de kaart gezet ..en spellen erop gezet ..nu doe ik alles goed en zie de spellen op de kaart staan als ik hem in ds doe ..maar als ik ze open dan blijt die op wordt geladen  loading... plaese wait staat er ..en zo blijf die de hele tijd ...wat moet ik nu doen of wat heb ik fout gedaan !!!

help me aub hiermee want ik kom er echt niet uit alleen

mvg zineb :peace:

is er echt niemand die me kan helpen????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...