nes7 Geplaatst December 23, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 23, 2008 goedemiddag allemaal, wie o wie kan mij helpen mijn acekard 2 werkt niet als ik hem in mijn ds doe dan krijg ik de melding system file is missing. Hoe kan ik dit oplossen???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Assyrian Geplaatst December 23, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 23, 2008 Stop je windows xp cd erin en ga naar start->uitvoeren en typ sfc /scannow druk vervolgens op enter. Laat het lopen en als het klaar is probeer acekard dan weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
nes7 Geplaatst December 23, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 23, 2008 nu heb ik het wel voor elkaar dat ik die foutmelding niet meer krijg maar nu loopt tie vast als ik een spel wil openen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Assyrian Geplaatst December 23, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 23, 2008 Dat kan een heleboel redenen hebben. voor de mods laat het even in deze sectie totdat is vastgesteld wat het probleem precies is. Laten we maar als eerst kijken of het een malware gerelateerd probleem is(gewoon voor de zekerheid dan kan dat weer afgestreept worden). Download RSIT en sla het op je Bureaublad op. # Dubbelklik op RSIT om het te starten. # Klik daarna op Continue in het disclaimer venster van RSIT. # Zodra de scan beëindigd is, zullen twee rapporten van jouw computer openen. Post de inhoud van log.txt (<<zal gemaximaliseerd zijn) en info.txt (<<zal geminimaliseerd zijn) in je volgende antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie