george22222222222 Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 22, 2008 hey, ik ben nogal een dummy in al dit download gedoe, maar omdat ik via mijn server niet meer met torrents kan werken heb ik geprobeerd om met mirc te downloaden. ik doe alles zoals de handleiding zegt, maar wanneer ik dan een vanaf een andere site probeer te downloaden, zoals bv www.packetnews.com (zoals bij de links op dukeN staat), krijg ik problemen. ik klik op n bestand, in dit geval een film, mirc opent enzo, maar dan moet ik in het 2e venster iets ingeven. normaal gezien moet je CTRL + V ingeven, maar dat doet niets in mijn geval. ik weet niet zo goed waar ik die code kan vinden? alvast bedankt! groetjes george Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Schaapje Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 3, 2009 ik zou ff googelen, of iets proberen te vinden in de handleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie