Spring naar bijdragen

Specificaties PC

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  55
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Zou het niet gemakkelijker zijn de systeem specificaties van de gebruiker in je profiel te zetten, zodat je die gemakkelijker kan helpen ? Dan kan je sneller vaststellen dat bijvoorbeeld het probleem ligt aan de grafische kaart of door vista of weet ik veel, en dan kunnen we allemaal onze pc's vergelijken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 55
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  989

Het zou makkelijker zijn misschien, maar je kan het niet verplichten.

Veel leden komen hier om even 1 vraag te stellen en weer weg te gaan, die hebben dan geen zin hun specificaties in hun profiel te zetten als dat dan moet gaan ze waarschijnlijk naar een andere site(als de mods al zin hebben het profiel van 30 000 mensen te controleren).

Of Duken moet een tooltje vinden dat het automatisch (online) analyseert en het dan ook automatisch in het profiel zet, dat zou handig zijn maar ik denk niet dat zo een tooltje al bestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Leeftijd:  33

Het moet uiteraard optioneel blijven, en veel mensen doen het denk ik ook niet.

Zoals Assyrian zegt er zijn ook veel mensen die 1 vraag stellen en later niks meer van hun laat horen.

Specificaties kunnen wij dus niet opleggen maar is inderdaad handig om erbij te zetten maar het moet optioneel blijven, niemand verplicht ze daartoe  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

Ik heb ook nooit gezegd dat we leden moeten verplichten he ?

Maar voor de leden die hier langer willen blijven, is het gemakkelijker hen te helpen volgende keer niet ?

Was maar een ideetje greetz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 55

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1

Ik post wel me specificaties als het nodig is   ;)

Maar voor de rest goed idee hoor  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Ik vind het wel handig, maar als je het nodig hebt, posten de leden het dan pas. Dan komt er nog bij dat de meeste mensen niet eens weten wat ze hebben, dus waarschijnlijk wordt er bijna niks ingevuld. Ik weet het niet... Omdat je het bedacht hebt, mag je ook vertellen waar je het dan graag zou willen. Op de ledenpagina? Dat lijkt me niet, want dan wordt die pagina te groot. Andere oplossing voor de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  989

Zou het niet gemakkelijker zijn de systeem specificaties van de gebruiker in je profiel te zetten, zodat je die gemakkelijker kan helpen ? Dan kan je sneller vaststellen dat bijvoorbeeld het probleem ligt aan de grafische kaart of door vista of weet ik veel, en dan kunnen we allemaal onze pc's vergelijken ?

Hij wil dus dat elke gebruiker het in zijn profiel zet, en waarschijnlijk wil die dan ook dat er een speciale soort van tabblad komt waar je alle specificaties in kan vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Ja, dat leek me al handiger. Ik vraag me alleen af of dat gemakkelijk te implementeren is. Voor nieuwe leden zou het wel moeten lukken, maar voor de leden die al bestaan... Nou ja, dat laat ik lekker aan de experts over, daar ga ik niet over nadenken. :P Ik denk dat DukeN eerst maar met een ja of nee moet komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Hij wil dus dat elke gebruiker het in zijn profiel zet, en waarschijnlijk wil die dan ook dat er een speciale soort van tabblad komt waar je alle specificaties in kan vullen.

had ik ook in gedachten, ik had vroeger zelf een forum mr dat was php dus dan kon je gemakkelijk zo'n mod in je profiel plaatsen ik weet niet of dat met SMF mogelijk is , maar moet toch kunnen?

En voor de mensen die het niet weten zou ik als informatie bij de specs. een site zetten waar je via een tooltje dit allemaal kunt analyseren en gwn mr moet koppieren en plakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 55

• Actief:  

Mja, ik vind het ook wel handig. Als het goed wordt aangepakt, kan het best slagen. DukeN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...