Spring naar bijdragen

Pc loopt vast tijdens het opstarten.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste DukeN leden,

ik heb een probleem wat tijdens het opstarten van mijn PC gebeurt. Als ik mijn PC opstart doet alles het en krijg ik gewoon mijn bureaublad te zien en mijn normale instellingen. Maar als alles klaar is met laden en ik klik bijvoorbeeld Mozilla Firefox (gebeurt ook met andere programma's, het maakt niet uit welke) aan, loopt alles vast en moet ik mijn PC opnieuw opstarten.

Als ik mijn PC opnieuw heb gestart loopt die meteen in het begin vast en kan ik niks meer doen, dan moet ik weer mijn PC opnieuw opstarten, maar dit keer start ik mijn computer op in veilige modus en doe ik een systeemherstel. Als ik dat heb gedaan, werkt alles weer prima en loopt die niet vast.

Dit is erg irritant als je dat elke keer moet doen als ik mijn computer heb afgesloten. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor de antwoorden/tips  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Het zou met malware te maken kunnen hebben maak is een rapport met RSIT, dan kan ik kijken of dat inderdaad zo is:

Download RSIT en sla het op je Bureaublad op.

# Dubbelklik op RSIT om het te starten.

# Klik daarna op Continue in het disclaimer venster van RSIT.

# Zodra de scan beëindigd is, zullen twee rapporten van jouw computer openen. Post de inhoud van log.txt (<<zal gemaximaliseerd zijn) en info.txt (<<zal geminimaliseerd zijn) in je volgende antwoord ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Log.txt link:

http://www.megaupload.com/nl/?d=J3QVE176

info.txt link:

http://www.megaupload.com/nl/?d=WRFELCM3

Heb de bestanden geupload omdat die anders te groot waren voor een bericht.

Heb trouwens ook een volledige scan met PC Tools Spyware Doctor en Malwarebytes' Anti-Malware gedaan, die hadden niks gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Die vinden niet altijd alles ;)

Ik zal er even naar kijken.

Het is geen malware gerelateerd probleem, wel zie ik dat je msn vol fouten zit misschien ligt het daar aan?

Ik zie nog iets anders wat misschien zal helpen(ik pm het wel even).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Ok, inderdaad mijn MSN doet erg raar, heb daar al een topic over gemaakt. Maar zal raar zijn als het daar aan ligt want ik had problemen al langer.

Gisteren had ik ook even een scan gedaan met PC Tools Spyware Doctor en die had 3 bedreigingen en 8 infecties gevonden.

Maar toch moest ik weer bij het opstarten het via een systeemherstel doen..

Is dat andere wat misschien zal helpen, HijackThis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Enkel een scan met spyware doctor haalt zulke problemen niet weg en jouw log is ook helemaal schoon op 1 ding na en dat ene ding heb ik jou gepm'd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Ok, heb dat gefixd, heb je een logje terug gestuurd, daar zitten geen foute dingen meer in toch? Ik zou zo even mijn PC opnieuw opstarten, hopen dat het probleem weg is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Ok, heb dat gefixd, heb je een logje terug gestuurd, daar zitten geen foute dingen meer in toch? Ik zou zo even mijn PC opnieuw opstarten, hopen dat het probleem weg is :)

Wacht daar maar mee tot de volgende instructies(heb ik net gepm'ed).

Wanneer je één van mijn instructies opvolgd start die sowiezo automatisch opnieuw op dus dan kan je gelijk kijken of het weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Toen ik je instructie opvolgde bij het installeren van bepaalde software, zag Spyware Doctor een infectie (194 om precies te zijn), ik weet dat het op eigen risico is om zulke dingen te installeren, maar als je het niet erg vindt ik ga naar Nucia om daar even een logje neer te zetten  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Toen ik je instructie opvolgde bij het installeren van bepaalde software, zag Spyware Doctor een infectie (194 om precies te zijn), ik weet dat het op eigen risico is om zulke dingen te installeren, maar als je het niet erg vindt ik ga naar Nucia om daar even een logje neer te zetten  ;)

Combofix is een tool die juist door Nucia en Hijackthis.nl wordt gebruikt geloof je me niet, typ maar in de zoekbalk daar ComboFix in en je ziet dat het vaak word gebruik, geloof je het niet kijk maar bijv. hier:

http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=44145&highlight=combofix

Dat is slechts één van de tientallen(honderden?) topics waar het word gebruikt, maar als je denkt dat ik jou bewust malware aan het voeren ben ga dan maar naar Nucia.

EDIT: Of kijk het topic boven jou(bij nucia) daar word ook ComboFix gebruikt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Ok, ik weet het ;) maar ben toch gewoon even naar Nucia gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Ben geholpen door mensen van Nucia en het probleem is opgelost :), slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...