sandra17281 Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 226 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/08 Status: Offline Actief: November 29, 2014 Delen Geplaatst December 22, 2008 Ik heb een harde schijf van Philips weet ff niet precies welke, maar deed het altijd prima alleen ziet de pc hem ineens als een lokale schijf en kan hem niet meer openen. Nu kregen we als tip van de helpdesk eigenlijk alleen maar formateren, maar aangezien er toch eigenlijk wel heel wat gegevens opstaan die ik liever niet verloren zie gaan heb ik dat nog niet gedaan en eerst hier maar eens ff navraag doen of er iemand nog andere ideeën heeft die misschien nog wat bestanden kan redden. Het gaat dan vooral om foto's van de kinderen die ik liever niet kwijt ben. Formateren kan dan altijd nog lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 226
mr_smokalot Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 55 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 22, 2008 Is het een 3,5 inch harde schijf ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 55
sandra17281 Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 226 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/08 Status: Offline Actief: November 29, 2014 Auteur Delen Geplaatst December 22, 2008 ja geloof t wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 226
mr_smokalot Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 55 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 22, 2008 dan is de kans groot dat je schijf beschadigd is , de 3,5 inch schijven zijn extreem gevoelig tegen schokken en als deze een schok heeft gekregen is de kans groot dat de schijf kapot is. Wat je kan proberen is de schijf op een andere pc proberen, als het probleem zich dan nog steeds voor doet kan je (als het een SATA is) de harde schijf eens in je tower aan te sluiten en zien of je zo aan de bestanden geraakt . Het kan zijn dat de harde schijf z'n voeding stuk is en daarom dat ie niet optimaal functioneert. Heb hetzelfde probleem gehad, alleen herkende m'n pc de schijf helemaal niet meer... Tip voor de volgende aankoop ; een 2,5 inch externe die zijn schokbestendig , miss iets duurder maar die zijn iets steviger gemaakt ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 55
sandra17281 Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 226 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/08 Status: Offline Actief: November 29, 2014 Auteur Delen Geplaatst December 22, 2008 Hoe zou ik dat dan kunnen doen? Krijg de schijf waar de foto's opstaan echt helemaal niet meer geopend. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 226
Tom Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 22, 2008 Wacht even. Het is een externe harde schijf? Haal hem er dan even uit (ik neem aan dat het een USB connectortje is), zet de computer uit en trek de stekker er voor 5 minuten uit. Plug hem daarna weer in, zet de computer aan en steek de USB connector er weer in. Geheid dat hij hem dan wel herkent. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie