Fredpascal Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 31, 2008 Misschien helpt dit, dit verwijderd alle 2008 producten: http://service1.symantec.com/SUPPORT/norton2008.nsf/docid/2007082908475279?Open Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Valcorb Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst December 31, 2008 Heb de link van fredpascal geprobeerd, netjes de removal tool gebruikt en werkte. Startte mijn PC opnieuw op, installeerde toen de Norton Systemworks 2008 v 11.0.3, werkte ook. Heb hem geüpdate, en heeft nog altijd hetzelfde probleem. Als je een screenshotje wil, vraag het dan even. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
KAPE Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 60 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/04/08 Status: Offline Actief: Oktober 2, 2015 Delen Geplaatst December 31, 2008 @ Yolanneke, Het is een bekende fout bij Symantec/Norton. Ze hebben er zelfs een speciale topic aan voorbehouden op hun Nederlandse servicepagina's. Ga HIER eens kijken of dit je kan helpen. En zo niet, bellen naar Symantec/Norton Nederland voor telefonische bijstand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 60
Valcorb Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst December 31, 2008 oke bedankt voor de hulp ik denk niet dat ik vandaag nog ga reageren op dit topic (ook op deze site). bijna nieuwjaar GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST Post Merge: januari 01, 2009, 01:17:56 pm Heb dus de link geopend en alle stappen gedaan, maar de LiveUpdate zegt dat er geen updates zijn. en in de titel stond dat de virusbescherming en de inkomende firewall uitgeschakeld stonden, maar mijn spywarebescherming stond uit, niet mijn inkomende firewall. Mijn virusbescherming stond ook uit. Als ik naar Symantec bel, kost dat dan meer dan een gewoon telefoongesprek? (even voor de duidelijkheid: ik woon in België ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
KAPE Geplaatst Januari 1, 2009 Bijdragen: 60 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/04/08 Status: Offline Actief: Oktober 2, 2015 Delen Geplaatst Januari 1, 2009 HIER vind je alle info over chatten of bellen met Norton/Symantec in België en Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 60
Valcorb Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2009 Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
KAPE Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 60 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/04/08 Status: Offline Actief: Oktober 2, 2015 Delen Geplaatst Januari 2, 2009 Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow? Die chatlink staat alleen open op de uren dat hij beschikbaar is : tussen 9 en 17 uur dus op alle werkdagen. Buiten deze uren kan je hem niet aanklikken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 60
Valcorb Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2009 oke bedankt ik laat je wat weten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Gast Play_Gangsta Geplaatst Januari 6, 2009 Delen Geplaatst Januari 6, 2009 ik denk dat ik weet waarom... dit had ik namelijk ook je moet iets bij gebruiker account weg vinken of aanvinken dan zou hij het weer moeten doen na opnieuw opstarten etc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Valcorb Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Januari 7, 2009 En wat moet ik dan aanvinken of uitvinken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Gast Play_Gangsta Geplaatst Januari 7, 2009 Delen Geplaatst Januari 7, 2009 Ik zal ff kijken je hebt windows vista toch? Post Merge: januari 07, 2009, 03:20:18 pm Ga naar > Start > Configuraties Scherm > Klassieke Weergave > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer In- of uitschakelen > vink dat ene aan. Alleen als hij niet aangevinkt is natuurlijk... Bij mij heeft dat gewerkt. :-X Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Valcorb Geplaatst Januari 9, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2009 Heb gedaan wat je deed maar het was al aangevinkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Gast Play_Gangsta Geplaatst Januari 10, 2009 Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Jammer, succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fredpascal Geplaatst Januari 11, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 11, 2009 Probeer anders maar een ander anti-virus product kijken of hier ook het probleem voor doet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie