Spring naar bijdragen

Norton Antivirus 2009 probleem


Valcorb

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je hebt het programma HiJackThis normaal op je bureaublad staan, neem ik aan. Want je hebt het vroeger ook al gebruikt. En zo niet, doe je dit :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht of via Rapidshare.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60
  • Reacties 102
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima werk ... logje is helemaal netjes. Nu zouden ook alle problemen van de baan moeten zijn. Is dat zo ?

Zo ja, mag je nog het volgende doen om de resten van de besmetting op te ruimen :

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleanerâ€.  Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register†en klik op ‘Scan naar problemenâ€. Als er fouten gevonden worden klik je op â€Herstel geselecteerde problemen†en â€OKâ€. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JAâ€. Kies dan “Herstel alle geselecteerde foutenâ€. Sluit hierna CCleaner terug af.

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u11 naar je Bureaublad

Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!

[*]Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.

[*]Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.

[*]Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.

[*]Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.

[*]Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.

[*]Dubbelklik vervolgens op jre-6u11-windows-i586-p.s.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via  Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

That's it !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmm... eindelijk nog altijd hetzelfde probleem maar ik snap iets niet

ik heb al een JaVa product. Dat is Java 6 Update 11. Moet ik die verwijderen of niet? (de uitleg is voor Windows XP)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waar zie je die Java 6 update 11, want in je logjes staat Java 6 update 7 ??? Kijk eens bij Configuratiescherm -> Software voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Dan zal het nu de juiste versie zijn ... en is de update van JAVA opgelost. Is ook de rest uitgevoerd ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja, maar het is nog altijd hetzelfde :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

OK, dan is het zeker niet door malware dat er problemen veroorzaakt worden. Heb je deze Norton op CD aangeschaft of gewoon gedownload ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Op CD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verwijder dan de huidige Norton Antivirus met de speciale Removal Tool van Norton ... en doe dan een volledig nieuwe installatie van op de CD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

OK doe ik

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben de feesten aan het voorbereiden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Maakt niet uit  ;)

Sommige zetten een vraag neer en reageren nooit meer of een oplossing gelukt is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik denk dat het anders ligt. Ik heb hier de versie nog eens bekeken en kreeg toen:

Norton Systemworks 2008 versie: 11.0.3. En daarvoor vind ik geen removal tool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Misschien helpt dit, dit verwijderd alle 2008 producten:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/norton2008.nsf/docid/2007082908475279?Open

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb de link van fredpascal geprobeerd, netjes de removal tool gebruikt en werkte. Startte mijn PC opnieuw op, installeerde toen de Norton Systemworks 2008 v 11.0.3, werkte ook. Heb hem geüpdate, en heeft nog altijd hetzelfde probleem.

Als je een screenshotje wil, vraag het dan even.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Yolanneke,

Het is een bekende fout bij Symantec/Norton. Ze hebben er zelfs een speciale topic aan voorbehouden op hun Nederlandse servicepagina's. Ga HIER eens kijken of dit je kan helpen. En zo niet, bellen naar Symantec/Norton Nederland voor telefonische bijstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt voor de hulp ik denk niet dat ik vandaag nog ga reageren op dit topic (ook op deze site). bijna nieuwjaar

GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST


Post Merge: januari 01, 2009, 01:17:56 pm

Heb dus de link geopend en alle stappen gedaan, maar de LiveUpdate zegt dat er geen updates zijn. en in de titel stond dat de virusbescherming en de inkomende firewall uitgeschakeld stonden, maar mijn spywarebescherming stond uit, niet mijn inkomende firewall. Mijn virusbescherming stond ook uit.

Als ik naar Symantec bel, kost dat dan meer dan een gewoon telefoongesprek? (even voor de duidelijkheid: ik woon in België :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

HIER vind je alle info over chatten of bellen met Norton/Symantec in België en Nederland.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Die chatlink staat alleen open op de uren dat hij beschikbaar is : tussen 9 en 17 uur dus op alle werkdagen. Buiten deze uren kan je hem niet aanklikken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt ik laat je wat weten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
Gast Play_Gangsta

ik denk dat ik weet waarom... dit had ik namelijk ook je moet iets bij gebruiker account weg vinken of aanvinken dan zou hij het weer moeten doen na opnieuw opstarten etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

En wat moet ik dan aanvinken of uitvinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
Gast Play_Gangsta

Ik zal ff kijken je hebt windows vista toch?


Post Merge: januari 07, 2009, 03:20:18 pm

Ga naar > Start > Configuraties Scherm > Klassieke Weergave > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer In- of uitschakelen > vink dat ene aan. Alleen als hij niet aangevinkt is natuurlijk... Bij mij heeft dat gewerkt. :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Eater

    Geplaatst

    Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

    bikerbob

    Geplaatst

    Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

    • aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...