Spring naar bijdragen

Norton Antivirus 2009 probleem


Valcorb

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Misschien helpt dit, dit verwijderd alle 2008 producten:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/norton2008.nsf/docid/2007082908475279?Open

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k
  • Reacties 88
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb de link van fredpascal geprobeerd, netjes de removal tool gebruikt en werkte. Startte mijn PC opnieuw op, installeerde toen de Norton Systemworks 2008 v 11.0.3, werkte ook. Heb hem geüpdate, en heeft nog altijd hetzelfde probleem.

Als je een screenshotje wil, vraag het dan even.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Yolanneke,

Het is een bekende fout bij Symantec/Norton. Ze hebben er zelfs een speciale topic aan voorbehouden op hun Nederlandse servicepagina's. Ga HIER eens kijken of dit je kan helpen. En zo niet, bellen naar Symantec/Norton Nederland voor telefonische bijstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt voor de hulp ik denk niet dat ik vandaag nog ga reageren op dit topic (ook op deze site). bijna nieuwjaar

GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST


Post Merge: januari 01, 2009, 01:17:56 pm

Heb dus de link geopend en alle stappen gedaan, maar de LiveUpdate zegt dat er geen updates zijn. en in de titel stond dat de virusbescherming en de inkomende firewall uitgeschakeld stonden, maar mijn spywarebescherming stond uit, niet mijn inkomende firewall. Mijn virusbescherming stond ook uit.

Als ik naar Symantec bel, kost dat dan meer dan een gewoon telefoongesprek? (even voor de duidelijkheid: ik woon in België :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

HIER vind je alle info over chatten of bellen met Norton/Symantec in België en Nederland.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/04/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Die chatlink staat alleen open op de uren dat hij beschikbaar is : tussen 9 en 17 uur dus op alle werkdagen. Buiten deze uren kan je hem niet aanklikken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt ik laat je wat weten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
Gast Play_Gangsta

ik denk dat ik weet waarom... dit had ik namelijk ook je moet iets bij gebruiker account weg vinken of aanvinken dan zou hij het weer moeten doen na opnieuw opstarten etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

En wat moet ik dan aanvinken of uitvinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
Gast Play_Gangsta

Ik zal ff kijken je hebt windows vista toch?


Post Merge: januari 07, 2009, 03:20:18 pm

Ga naar > Start > Configuraties Scherm > Klassieke Weergave > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer In- of uitschakelen > vink dat ene aan. Alleen als hij niet aangevinkt is natuurlijk... Bij mij heeft dat gewerkt. :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb gedaan wat je deed maar het was al aangevinkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Probeer anders maar een ander anti-virus product kijken of hier ook het probleem voor doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...