Gast michielvsb Geplaatst Januari 16, 2006 Delen Geplaatst Januari 16, 2006 Weet iemand waar ik site/torrent Roller Coaster Tycoon Dolle waterpret kan downloaden? Ik kan hem nergens vinden Liefst in het nederlands maar in het engels is het geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 16, 2006 Delen Geplaatst Januari 16, 2006 heb je al in het engels gezocht? In het engels zou je denk ik veel meer hits hebben. En wat voor download programma gebruik je? greetz ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast michielvsb Geplaatst Januari 16, 2006 Delen Geplaatst Januari 16, 2006 Ik gebruik LimeWire en heb ook Emule en Bittorent geprobeerd. BIj LimeWire heb ik niets bij Dolle Waterpret, Soaked moet ik nog eens proberen. Ook Torrents voor BitTorrent vind ik niet Nou ja, maar heeft niemand dit in het nederlands? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 16, 2006 Delen Geplaatst Januari 16, 2006 Hier op torrentspy hebben ze hem gewoon hoor, wel op z\'n engels trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast michielvsb Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 Die torrent werkt niet. Heb op limewire eentje gevonden, maar die is gestopt na 10% en geraakt niet meer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 18, 2006 Delen Geplaatst Januari 18, 2006 LimiWire zijn meestal demo\'s en het is moelijker om daar mee te downloaden.. Ik raad je bittorent aan met Nederlanse torrent site\'s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast michielvsb Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 En aan welke nederlandse torrent site had jij gedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 michielvsb schreef: En aan welke nederlandse torrent site had jij gedacht? http://www.duken.nl/component/option,com_weblinks/Itemid,4/catid,83/ kijk anders even naar deze links van duken.nl zelf greetz, ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast michielvsb Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 ik heb de meeste site\'s geprobeerd maar geen soaked of dolle waterpret te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 dan kan het dus echt niet. jammer maar helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast michielvsb Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 Ik heb het toch gevonden via een torrent site in het nederlands :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 kijk n\'s an Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie