Stienie Geplaatst Januari 16, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 16, 2006 Hoi, Ik heb via bittorrent het spel pro cycling manager gedownload. Deze bevat een mdf (850 mb) en een kleine mds bestand. Ik heb alcohol 120% gedownload en via de virituele cd-rom het spel geinstalleerd. Tot nu toe alles perfect. Alleen als ik het spel wil spelen, sluit microsoft de hele tijd het spel af voordat hij uberhaubt is opgestart. Ik krijg dan die melding dat er een fout is opgetreden in pro cycling manager en dat hij moet worden afgesloten. Nu dacht ik zelf dat het te maken had met die kleine mds bestand waar ik nog niets mee had gedaan. alcohol120% doet er niets mee dus heb ik daemon tools gedownload maar als ik daarmee het mds bestandje open dan krijg ik het start menu van cycling manager en als ik dan op speel klik start het spel maar wordt weer afgesloten met de zelfde foutmelding. Uiteraard had ik het exe file vervangen door het crack exe file. Weet iemand hoe ik alsnog het spel kan laten draaien??? Alvast bedankt, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie