DeBor Geplaatst December 21, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 21, 2008 Als ik Laura's Passie Mode ( Imagine ) op de R4 heb gezet en start dan zegt de DS dat hij niet in het geheugen komt. Hetzelfde gebeurt er met Laura's passie juffrouw. Bij Laura's Passie babyzitten werkt het weer gewoon wèl. Iemand een idee? Groets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Cédric. Geplaatst December 22, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 22, 2008 Ik snap het niet helemaal wat je hier typ't. Maar Heb je het .nds bestand op je kaartje gezet ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
DaniqueYeah Geplaatst Januari 1, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2009 Ik weet ook geen website/ROM waar je dat kan dowloaden. Je word er echt gewoon zÃek van als je geen website kan vinden als je een spel wilt downloaden. :s De volgende spellen wil ik graag downloaden; - Laura's Passie Schooljuffrouw - Drawn to life - En nog een paar Laura's Passie Dingentjes. Maakt niet uit als je er maar 1 weet, antwoord/mail mij de website! PS: Iedereen zegt wel van: 'Dit is een goede downloadwebsite!' maar 9 v/d 10 x snap ik er niks van. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Butterflyyy Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 18, 2009 Hee iedereen ,, Ik heb een probleem namelijk : Ik heb laura's passie mode maar ik kom niet verder want ik moet een traditioneel japanse look op het gezicht creeren .. ik heb vanalles geprobeerd .. maar niks helpt. wie kan mij helpen ?? xx(L) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Wicca_whitch Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 18, 2009 @Butterfly Een Japanse Geisha heeft een wit gezicht en rode lippen, probeer dat eens @Danique Ik raad romulation aan omdat praktisch alle spellen het daar doen, omdat je zegt dat het niet helemaal lukt een kleine handleiding: 1. Ga naar www.romulation.net 2. Je kunt een account aanmaken, dit hoeft niet maar je kunt wel sneller downloaden (als gast heb je een limiet van 80 KB/ per seconde), hebt geen limiet (als gast kun je volgens mij 100 MB per dag downloaden en dat is niet erg veel) en punten verzamelen, elke dag krijg je punten, sommige spellen kosten punten en daar gebruik je ze dus voor. Als je een account wilt maken druk je op join the community en ik denk dat het je daarna wel lukt, een account maken is trouwens gratis. Als je geen account wil maken kun je dit overslaan. 3. Klik op downloads (bovenaan de pagina tussen home en releases) 4. Onder downloads verschijnt een grijze balk, aan het einde van de balk is een veld waar search here instaat, klik erop in vul: -Imagine in voor Laura's Passie spellen (zo heet de serie in het buitenland) -Draw to life voor euh... draw to life in. Dan kom je op een pagina met de zoekresultaten. 5. Klik het spel aan dat je zocht, bij de Laura's Passie spellen moet je de EU of E versie nemen (dat staat tussenhaakjes achter de naam van het spel) als je het in het Nederlands wil spelen. Bij draw to life maak het volgens mij niet uit. 6.Je komt nu op de pagina van het spel, als je op Comments druk krijg je het commetaar van mensen die het spel al gedownload hebben, klik op download (het gele knopje) 7.Dan kom je op de pagina waar je download, je moet 1 van de 2 servers kiezen (North American of Europe,) ik zou gewoon de Europese nemen omdat ik aanneem dat je nu in Europa bent. Dan krijg je een schermpje waar je kunt kiezen tussen openen of opslaan. Kies opslaan. Dan krijg je een scherm waar je moet kiezen waar je het spel wilt opslaan. Als je hebt gekozen waar je het wilt opslaan begint het downloaden. 8. Na het downloaden moet je het bestand uitpakken met WinRar, een handleiding daarvoor vind je op: http://www.duken.nl/content/view/68/24/ Ik hoop dat het nu lukt en als je vragen hebt moet je het zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
movado Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Juli 18, 2009 Kleine aanvulling... op genoemde website heb ik nog nooit voor een NDS spelletje punten hoeven te 'betalen'... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie