Jon Geplaatst December 21, 2008 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Juni 12, 2013 Delen Geplaatst December 21, 2008 Hey mensen, Ik ben de afgelopen tijd bezig met een website knutselen.. maar nu wil ik eigenlijk wel een mooie opdeling via tables. Maar als ik ermee bezig ga word 't een grote rotzooi. ik snap nu wel hoe je een gewoon tabelletje moet maken, maar hoe je dan van de grote vlakken maakt. :-[ Om het even verder uitteleggen. Want volgens mij is de tekst hierboven nogal warrig. je ziet vaak dat sites zo'n menu hebben met een ''binnenkant'' en een header. Zoiets wil ik ook. Maar dan het liefst ook met een rechterkant en een bottom. Weet iemand hoe je dit kan maken? of een site die het zo heefd waar ik mooi even naar de pagina bron kan kijken?? tenminste als dat lukt,, Alvast bedankt, Jon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie