Spring naar bijdragen

kleine klacht over duken.nl

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  214
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

we moeten wel alles in de centrale topics zetten maar daar krijg ik nooit een antwoord want mensen die gaan we anderen dingen vragen enz enz

dus is het nou egt zo nodig om alles in een centraal topic te doen?

gr  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 214
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Voor de meeste grote onderwerpen wel ja. We zijn hier primair een downloadforum, geen gameforum. Om allerlei dezelfde topics te voorkomen, wordt er dus ingegrepen met behulp van centrale topics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Nah, alle informatie staat nu in een centraal topic. Gewoon goed doorspitten en er komt dan echt wel een vraag op je antwoord. We kunnen moeilijk voor alle GTA IV problemen een topic gaan aanmaken, dat snap je hoop ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Groten deels zoekt iedereen een crack maar die kan je gewoon vinden in dat topic als je een beetje doorspit.

Maar Assyrian je hebt gelijk sommige hebben unieke problemen maar soms denk ik ook omdat hun computer gta iv denk ik niet aan kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25057
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De feedback ( mooi woord ) van justtime vind ik fijn om te horen. Verbetering is altijd handig en tips of merkingen horen wij daarom ook graag. Dus als er meer is, let me hear it!

Over de vraag,

Daar zijn de antwoorden al op gegeven dus. We zijn een primair download forum, er komen ook vragen voor in t topic van GTA4 over hoe er een missie kan worden behaald. Dit kan je hier natuurlijk wel stellen maar dan wel in t algemene topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...