thenoob Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 18, 2008 Elke keer als ik via nederland.fm een radio station wil openen loopt mijn internet explorer vast. Maar oook wanneer ik gewoon via de site van het radio station wil luisteren via bijv media player loopt het vast, inclusief media player zelf. Het gaat hierbij om Internet Explorer 7 Weet iemand hier een oplossing voor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Assyrian Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 18, 2008 Download Dial-a-fix-2006 en pak beide bestanden in hun eigen map uit naar je Bureaublad. In de map Dial-a-fix-v0.60.0.24, dubbelklik op Dial-a-fix.exe In het venster dat opengaat, klik onderaan op het icoontje met het dubbele groene vinkje (check all). Klik daarna op "GO" en laat de tool alle instellingen terugzetten. Sluit dit venster na afloop door onderaan op "Close" te klikken. Is het niet verholpen? [Microsoft.nl] 1. Klik in het menu Extra op Internet-opties. 2. Klik op het tabblad Geavanceerd op Reset. 3. Klik in het dialoogvenster Reset Internet Explorer Settings op Reset. 4. Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer 7 zijn hersteld, klikt u op Sluiten en vervolgens tweemaal op OK. 5. Sluit Internet Explorer 7. De wijzigingen worden doorgevoerd wanneer u Internet Explorer 7 de volgende keer opent.[/Microsoft.nl] Lukt het nog steeds niet, probeer het dan met een andere browser als Firefox. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
thenoob Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 18, 2008 Dat met dial-a-fix-2006 werkt niet omdat het niet met vista kan. Dat resetten werkt ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Assyrian Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 18, 2008 Dial a Fix werkt inderdaad niet op Vista maar wat gaat er fout met het resetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
thenoob Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 18, 2008 Het resetten doorloopt ie gewoon goed, maar het probleem is daarmee niet opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Assyrian Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 18, 2008 Al met Firefox geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
thenoob Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 18, 2008 Heb ik geprobeerd maar daar zegt ie dat media player niet geinstalleerd is, dus ik proberen installeren, maar dan gaat me pc weer zeuren dat er al nieuwere versie is geinstalleerd, dus dat gaat ook niet lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie