kipneck Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst December 18, 2008 beste mensen, ik heb fallout 3 gedownload. de torrent uit het goeie torrents topic. ik heb het geinstalleert maar hij mist een xlife.dll. dus ik heb op internet xlife.dll gedownload en in mijn system32 mapje gezet fallout 3 weer opgestart en dan krijg ik een foutmelding dat het geen officeel windows ding is. hoe los ik dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
marcelvn Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 18, 2008 Niet alle .ddl files werken op alle windows dus kijk is als de .ddl file wel voor de goede windows is (waarscheinlijk wel.) en anders .... Weet ik het ook niet dowload windows recovery ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie