Spring naar bijdragen

deamon tool en alcohol 120% lukken niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo

Ik heb call of duty world at war gedownload, en alles uitgepakt en zo maar dan heb ik volgens mij deamon tool of alcohol 120% nodig. Die heb ik allebei op mijn pc staan maar als ik deamon tool wil instaleren komt er dit te staan: geen geldige Win32-toepassing. En als ik alcohol 120% wil gebruiken druk ik met de rechter muisknop op schijf F: of E: of zo maar dan staat mount image helemaal niet in het rijdje. Kan iemand mij helpen plz. (En misschien ook nog hulp om het spel voor de rest aan de praat te krijgen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17
  • 2 maanden later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Open alcohol 120 %, links zie je staan opties, en in dat rubriekje virtuele schijven, klik op virtuele schijven. Daar zie je normaal staan: aantal virtuele schijven 0, verander dat door 1 en klik op ok.

Na het heropstarten, open je alcohol en sleep je de iso er naar toe, dan sleep je dat bestandje dat daar opstaat naar je virtuele schijf (normaal f:). (dit allemaal in het programma alcohol zelf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 113

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Wat voor bestand is het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...