TES Geplaatst December 17, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/08 Status: Offline Actief: Maart 9, 2012 Delen Geplaatst December 17, 2008 hoi hoi, ik heb het pc spel My little Pony - friends garden gedownload en uitgepakt met winar... dan blijven er nog heel wat bestanden over. ik heb het geprobeert te mouten maar lukt niet en weet niet hoe ik het verder moet doen, of welk bestand ik nodig heb om het spel eerst via de pc te spelen en als ik het spel straks misschien wel kan spelen, wat moet ik dan verder doen om hem te kunnen branden. daarbij heb ik ook het spel zoo tycoon gedownload en heb hetzelfde probleem' misschien zou iemand mij hiermee kunnen helpen, dan wordt ik daar heel blij van ;D groetjes allemaal :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Tom Geplaatst December 17, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 17, 2008 Wat voor bestanden blijven er dan over? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
TES Geplaatst December 17, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/08 Status: Offline Actief: Maart 9, 2012 Auteur Delen Geplaatst December 17, 2008 hoi hoi, inmiddels is het me wel gelukt om my little pony op de pc te spelen (nou jah...mijn dochter dan !!! en ik dacht het ook voor mekaar te krijgen met efteling tycoon.... maar wil ik het spel spelen dan krijg ik alleen wit beeld met wel het geluid erbij. nu ik het andere spel little pony spelen kan hoe moet ik het dan branden ? groejtes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie