miran102 Geplaatst December 16, 2008 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst December 16, 2008 ik heb laatst spyware doctor trial version gedownload en heb er ook een serial voor gehaald nu heb ik wel de full version van spyware doctor maar ik kan niet updaten als ik op smart update klik dan zoekt ie eerst en zegt ie ""de status van de abonoment is ongeldig, gelieve contact opnemen met support" hoe kan ik dit wegkrijgen en gewon weer updaten alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Assyrian Geplaatst December 16, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2008 Een andere serial gebruiken. Zo erg zou ik er trouwens niet om treuren als spyware doctor het niet meer doet, spybot S&D is zeker net zo goed. Ad-Aware en MBAM zijn op scan gebied ook erg goed maar zonder serial heb je die niet real time. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie